Doelgroep: alle docenten CB en CO
Doel: de toepassing van digitale analysetools en de uitkomsten van webanalyses begrijpen; inschatten van strategische gevolgen. Kennismaken met de tools, kunnen aflezen van data, maar geen ‘knoppencursus’. Focus op welk soort analyse van bezoekersgedrag past bij welk type probleem/doel (zoals: optimalisatie van content, conversie, engagement), is die analyse goed uitgevoerd, zijn de uitkomsten zinvol gerelateerd aan de probleemstelling.
Docenten: Jolande Brontsema en Jan-Jaap Heine
Inhoud: Selectie van 8 onderdelen uit de gratis Google Digitale Werkplaats https://learndigital.withgoogle.com/:
De cursusdeelnemer doorloopt de Werkplaats zelfstandig op basis van een inlog, tutorials en checkvragen. Studenten in jaar 2 CO en MIC doorlopen alle 26 Werkplaatsonderdelen (dat is voor de cursusdoelgroep niet nodig).
Werkwijze: Deelnemers en docenten behalen op één cursusdag samen de badges voor de 8 onderdelen, bespreken toepassing in de (docent- en student)praktijk en lastige kwesties, en behalen de overige badges zelfstandig thuis. Deelnemers krijgen een lunch en een certificaat van deelname.
Aantal deelnemers: 20 per workshop.
Planning: elk blok 1 workshop; deelnemers worden ingeroosterd.
Cursusmateriaal: via de cursusdocenten.
Copyright © Hogeschool van Amsterdam
You don't have any lists, please create one